A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, October 24, 2010

Today Was A Good Day!!


Bosan juga bila kita sentiasa berada dalam norma hidup biasa. Hidup dalam keadaan yang segalanya dirancang. Ada ketikanya kita perlu jugak mencuba sesuatu yang baru.

Sesekali buat kerja gila dan lari dari kebiasaan best jugak. Dah lama saya tak buat benda2 di luar jangka...buat keje gila...:) Masa study dulu selalu la buat kerja2 gila dan luar jangka. Bila dah bekerja ni saya agak skima dan jarang sangat buat sesuatu tanpa dirancang.

Hari ini saya buat sesuatu yang di luar jangka. Ianya tidak dirancang sama sekali. Walaupun lari dari perancangan tetapi ianya menyeronokkan.

Saya gembira dengan semua perkara yang saya lalui hari ini...bertambah satu lagi cerita dalam diari hidup saya and I would say that.....I really appreciate it!

No comments: