A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, October 6, 2010

Alahai...

Permulaan hari saya pada hari ini agak kurang baik. Kereta tak boleh start pula pagi2 ni.. Masalah bateri ataupun plug...itu andaian saya sedangkan sebenarnya saya tak tau sangat pasal kereta. Masalah juga nak cari workshop awal2 pagi. Teringat pula ada satu bengkel kereta yang buka seawal jam7.30 pagi dan dekat pula dengan rumah. Tapi saya tak pasti buka ke workshop tu hari ini. Alhamdulillah workshop tu buka pada hari ini.

Mekanik datang ke rumah dan bila check, bateri kereta dah lemah. Memang tepat andaian saya. Saya terpaksa masuk ke pejabat lewat dan selesaikan urusan menukar bateri dulu. Pagi2 lagi dah melayang duit saya ke poket cina workshop. Memang rezeki pertama cina tu pada hari ini. Lebar senyuman cina tu bila duit saya bertukar tangan. Saya yang 'makan hati' sebab tukar bateri!

No comments: