A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, January 15, 2011

Manik

Sudah lama saya tidak menjahit manik. Jadual saya agak sibuk dengan dengan kerja2 lagipun bukan musim perayaan, jadi volume untuk menjahit manik kurang sikit. Ada juga job yang saya tolak sebab macam malas sangat nak jahit sekarang ni. Bila malas, idea pun tak datang. Lebih baik tak menjahit dari merosakkan baju.
Baru2 ini saya buat baju baru dan mood nak menjahit datang semula. Saya dapat siapkan baju itu dalam masa 2 hari dan dapatlah saya melaram semasa majlis Hari Inovasi baru2 ini..terasa saya yang paling cantik pulak...hehehe...perasan! Mood saya untuk menjahit manik dah datang balik...

Rekaan terbaru saya..

3 comments:

Anonymous said...

Hehe! Boleh mohon hak rekacipta terpelihara utk design manik tu!!!

mamadanish said...

boleh je sape2 nak tiru buat..ilmu yang bermanfaat perlu dikongsi..hhehee

mamadanish said...
This comment has been removed by the author.