A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 31, 2010

Tulisan Terakhir



Bunyi macam dah tak nak menulis lagi pulak..

Sebenarnya ini adalah tulisan terakhir untuk 2010. 2011 is coming!

Saya akan terus menulis di blog ini selagi ada upaya. Saya sayang blog saya. Blog ini menjadi tempat untuk saya memperbaiki kemahiran menulis dan bercerita. Kerapkali sebagai tempat meluahkan apa yang terbuku di hati. Kalau ada yang tidak suka blog taupun merasakan ianya medium untuk menyebarkan fitnah dan sebagainya, itu terpulanglah atas diri dan prinsip masing2.

2010 bakal berlalu meninggalkan kita. Tahun baru akan menjelang sekejap saja lagi. Bertambah lagi masa yang dipinjamkan untuk kita. 2010 meninggalkan banyak warna2 perasaan - yang pahit, manis, kecewa, gembira dan macam2 kenangan dalam kehidupan saya. Itulah yang dinamakan kehidupan-penuh dengan kejutan dan pengajaran.

Tidak kisahlah sama ada 2010 adalah tahun kejatuhan atau kegemilangan untuk kita, apa yang penting kita bersyukur dan redha dengan apa jua ketentuan takdir kita.

Semoga 2011 menjadikan saya individu yang lebih baik.


Tak sabar nak tengok my lil prince Danish sekolah tahun 2011 ni...:)


Gambar ihsan: manilyntingcang.com

2 comments:

Anonymous said...

salam Puan selamat menyambut tahun baru...anak2 kita bertambah besar remaja dan kita semakin matang...semuga sejahtera dan sukses selalu..Dilla

mamadanish said...

Dilla: Selamat Tahun Baru..Semoga terus bahagian di tahun 2011..:)