A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 20, 2010

Mereka Yang Ikhlas...

4 hari 3 malam saya akan berada di Sepang, lebih tepat di Pan Pacific KLIA menghadiri konferensi antarabangsa pentadbir universiti. Danish pun terpaksa ambil pakej 4H3M di rumah Mak Yah (babysitter..)hehehe..

Saya benar2 terhutang budi pada babysitter yang sangat bertolak ansur dan tidak kisah bila Danish terpaksa bermalam di sana. Saya tiada pilihan lain sebab Danish tak mahu tinggal di kampung (Pontian). Semenjak Danish berusia 2 bulan lagi dia akan tinggal di sana bila saya perlu outstation.

Susah sebenarnya untuk mencari golongan yang ikhlas dan bertimbang rasa juga tidak berkira seperti mereka terutamanya dalam zaman yang mementingkan material sekarang ini. Saya bersyukur kerana dipertemukan dengan mereka yang kini saya anggap sebagai keluarga sementelah saya hanya pendatang di bumi Segamat ini.

Semoga Mak Yah sekeluarga dirahmati Allah selalu dan diberikan keberkatan atas kebaikan mereka pada saya dan Danish.

InsyAllah...

1 comment:

Anonymous said...

salam puan...orang yang baik dengan niat yang ikhlas selalunya akan berjumpa dengan orang yang baik juga....Dilla