A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 7, 2010

Baik Punya Offer

Cuti Awal Muharram saya gunakan sepenuhnya untuk mengemas rumah. Rumah takdelah berselerak tapi kurang kemas je..(statement cover line..). Awal pagi saya mulakan dengan membersihkan dapur, menyapu seluruh rumah dan seterusnya mengemop lantai. Penat juga bila sekali-sekali all out macam ni. Mesti lemak2 dalam badan saya menjerit2 tak mahu disingkirkan..:). Danish pun beri kerjasama yang baik sepanjang saya 'berperang'.

Saya berhenti sekejap untuk sediakan breakfast dan menyambung mencuci bilik air dan tandas. Sedang saya memberus lantai bilik air, Danish muncul depan pintu dan seperti biasa, ada saja yang dia ingin cakapkan.

" Oh...ini kerja Mama ya..dari tadi lama sangat tak keluar-keluar pun.."

"Kenapa? ada masalah ke??"

"Bukan ke Mama ni kerja ofis kat UiTM..apasal pulak cuci toilet...
Ha..Mama, kena pilih nak work apa. Tak boleh ada two ..one aje....
Mama nak work uitm ke nak work cuci toilet.."

Hahaha...tawaran Danish buat saya ketawa besar... Apa punya offer la...

No comments: