A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 24, 2010

Tinggal Kami Berdua


Kalau sebelum ini saya duduk bertiga dengan Aza (adik) yang belajar di sini, nampaknya sekarang hanya tinggal saya dan Danish berdua. Aza dah pindah ke JB untuk latihan praktiknya selama 5 bulan. Terasa lain bila biasanya bertiga kini hanya berdua.

Hampir 5 tahun juga dia di sini bersama saya -semenjak diploma hingga tamat degree. Aza banyak membantu saya menguruskan rumahtangga semenjak Ijam sakit hinggalah sekarang. Dia juga yang akan babysit Danish bila saya outstation. Membantu menguruskan rumah yang tidak terurus bila saya perlu bekerja dari subuh hingga ke senja. Sekarang ni saya perlu menguruskan semuanya sendiri especially Danish bila saya perlu outstation...

Suddenly I feel bad when I read her sms saying sorry and thanking me for everything. So touching..

People use to say - 2 is just nice..3 is crowded. But I just like the crowd coz it makes my day plus the more the merrier..

No comments: