A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 16, 2010

Syukur Alhamdulillah

Finally, I able to retrieve my blog back!

Hampir 2 minggu saya 'kehilangan' blog saya ni. Ada kawan2 yang bertanya mana blog saya. Kenapa remove blog? Dah tak nak ada blog lagi ke?..macam2 andaian. Sebenarnya saya pun tak tahu kenapa tiba2 blog saya 'ghaib'.

Minggu lepas PC saya memang kena virus sampai semua data dah hilang. Tapi tak tau pulak sebab tu ke blog saya pun hilang. Saya dah berkira2 nak buat blog yang baru walaupun sayang sgt kat blog saya ni. Niat tu masih lagi terbantut dan semalam saya saja2 search blog address saya (rindu nk tengok blog sendiri...) dan semalam blog saya dah kembali..I'm so happy!

Now I'm back to write here again.

Syukur Alhamdulillah....

1 comment:

Anonymous said...

salam puan...saya pun tertanya2 juga...ingatkan dah merajuk[hehe]...dilla...