A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 1, 2010

Percubaan pertama

Seumur hidup aku memang tak pernah masak ikan stim..selalunya makan di kedai je. Masa Ijam ada dulu dia yg rajin masak. Aku cuma teman2 berborak jer...bukan malas, tapi dia memang suka memasak, jadi aku bagi la ruang utk dia tunjuk skill...:)
Semalam, teringin punya pasal dan takde sape2 lagi yang boleh diharapkan untuk memasak, aku pun cuba2lah masak siakap stim, mengikut resepi dan cara aku sendiri..Nampaknya percubaan pertama aku menjadi..cuma kuah je terlebih la pulak..Danish boleh buat lawak.."Mama masak special..tapi kenapa fishnya macam swimming je???..." hahaha..jujur sungguh anak aku tu...

Inilah hasilnya...rupa dah sama mcm kat kedai..rasa pun blh tahan sedap ..:)

Dah separuh ikan dibedal baru teringat nak ambil gambar da...

No comments: