A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 19, 2010

Makluman

Hari ini saya memulakan tugas di tempat baru. Terasa lain juga kelainannya walaupun saya kenal semua staf di tempat baru ini. Terbit rasa rindu pada rutin saya di tempat lama.

Sebarang jemputan untuk Prof Kamil masih boleh melalui saya dengan menghubungi handphone saya seperti makluman sebelum ini. Saya secara sukarela masih lagi membantu menguruskan jadual perjalanan dan jemputan2 kepada Prof Kamil. Ianya bukanlah masalah besar ataupun tambahan beban tugas bagi saya dan secara peribadi, saya senang dengan tugas itu. Ada rasa keberatan untuk melepaskan tugas itu kepada orang lain. Tamak ke saya? ataupun mahu menonjol diri? bukan..perasaan itu lahir dari hati..sukar untuk saya jelaskan kenapa. Sampai masanya saya pasti akan mengundurkan diri dari melaksanakan tugas ini..InsyaAllah.



3 comments:

Ms. Legolas said...

Salam.
Dear Pn Jaja,
Alhamdulillah.. lega rasa hati bila tahu Pn Jaja still handle urusan ceramah Prof..

Saya Pn Roha yg mohon Prof berceramah di Sekolah Kebangsaan Alam Megah Dua (SKAMD) pada 15 May 2010.Details acara akan saya berikan nanti selepas mendapatkannya dari pihak sekolah.

Semoga Allah menambahkan rahmatNya kepada Puan Jaja atas usaha murni yang dilakukan..Amin.

best regards,
ms.legolas@nroha

mamadanish said...

Salam Pn Roha,

saya juga rasa gembira dpt berkenalan dgn puan..semoga ukhwah ini berpanjangan:)

Anonymous said...

thanks mamadanish.

Anak k.roha yg kecik pun sebaya Danish, 27hb ni masuk 4 thn..

bestnya kalau dpt jumpakan mereka berdua..dia pun suka menyanyi..

mama adiputra