A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 9, 2011

Kulit Baru

Saya mencuba warna oren utk blog skin saya. Ianya bukan warna kegemaran saya tetapi saya cuba warna yang terang benderang untuk menimbulkan minat saya menulis. Ianya ibarat terapi membangkitkan mood. Sejak kebelakangan ini hidup saya agak kelam kelibut dengan beberapa perkara yang perlu diselesaikan hampir serentak. Nak menjengah blog pun takde selera inikan pula nak menulis. Semoga warna yang terang dan ceria ni akan menggamit saya untuk terus menulis.

Sekarang saya mudah rasa letih dan mengantuk lebih2 lagi di waktu malam. Biasanya saya boleh berjaga untuk membuat kerja2 rumah pada waktu malam sehingga jam 2-3 pagi. Tapi sekarang saya akan tidur sekitar jam 10 malam. Banyak kerja rumah yang tertunda. Mood saya pun agak haru-biru jugak..hehehe. Rasa mahu menulis di rumah pun semakin sayup2 sebab layan rasa penat dan letih. Belum lagi tempahan jahitan manik yang perlu saya selesaikan..alahai....dah hampir 2 minggu baju tu tergantung tanpa diusik. Ilham manik pun tak muncul2..


Harapan saya warna baru dapat menjadi sebab dan alasan untuk saya menjengah blog saya lebih kerap. Kalau cara ini tak menjadi, saya terpaksalah cari method lain untuk kembali rajin menulis..saya kena berguru dengan Prof untuk komited menulis seperti beliau. Kena cepat berguru sebelum sifu terbang jauh ke tanah arab..:)

2 comments:

Anonymous said...

kulit yang cantik, benar, ianya membangkitkan semangat...

saljuhumairah said...

wah...sama background kak jaja...