A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, September 2, 2009

Tempat Baru & Kawan Baru

Khalid dah pun bertukar ke kampus Alamanda, PJ mulai semalam. Sedih gak bila dapat surat tukar dia. Perasaan yang sama masa aku dapat berita tentang pertukaran En Khairul dulu. Khalid kawan aku yang pertama kat UiTM Segamat ni. Sampai sekarang kami masih lagi berkawan baik. Persahabatan yang ditunjangi dengan keikhlasan. Ikatan persahabatan yang melangkaui saat suka dan duka. Khalid seorang sahabat yang baik dan boleh dipercayai. Memang terasa sangat dengan perpindahan dia. Walau macam manapun, aku gembira bila dia dapat bersama-sama dengan Laila dan baby Luqman. Dah lama dia nak bersama keluarganya, akhirnya doanya dimakbulkan.
Khalid punya kelebihan yang tersendiri dan aku yakin dia mampu menyesuaikan diri dengan situasi kerja yang baru. Good luck Khalid. Aku doakan kau berjaya kat tempat baru...

Hari ini aku dapat kawan AR yang baru. Faizul yang menggantikan Khalid dah lapor diri mulai semalam tapi baru hari ini dapat jumpa. Setakat perkenalan satu hari ni, aku rasa dia ok. Harap2 kami boleh bekerjasama dengan baik...Welcome aboard Faizul...U will love this campus for sure!

2 comments:

Ahmad Nawawi Yaakob said...

selamat dtg rakan-rakan baru kita..

Muhammad Khalid said...

Salam....kawan takkan hilang....