A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, July 23, 2009

Ofis Baru

Bermula dari hari Isnin sampai la hari ini, semua staf pentadbiran sibuk mengangkut barang-barang berpindah ke ofis lama yang dah upgrade. Letih jugak ulang-alik dari tingkat bawah ke atas. Barang-barang aku yang paling banyak rasanya..:).
Banyak dah berubah kat ofis ni. Cuma bilik aku je yang tak berubah, masih macam dulu cuma tukar kaler je. Tapi ada 1 lagi perkara yang tak berubah, LALAT masih banyak macam dulu. Pelik betul tengok lalat ni. Masuk2 je ofis baru, dia pun sama masuk jugak.
Inilah bilik aku yang perlu di 5S kan. Time2 macam ni rasa macam nak import boss library, Pn Maznah Hamid untuk 5Skan bilik aku. Dia kan sifu 5S UiTMJ. Letih aku nak kemas, tapi lebih kepada malas nak kemas sebenarnya. Last2, aku longgok je tepi semua benda. Yang penting ada ruang untuk aku buat keje. Malu gak kalau ada guest masuk, tapi aku control cun je keje dalam bilik yang sepah2 ni. Harap2 diorang faham situasi orang baru pindah..:)



1 comment:

AR Johor said...

Tahniah...semoga lebih cemerlang di opis baru. Salam untuk semua staf...