A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 10, 2013

Salam Ramadhan

1 Ramadhan 1434

Syukur Alhamdulillah..

Hari ini dapat menyambut ketibaan Ramadhan Al-Mubarak. Tahun ini kami berdua berpuasa di rumah Abah. Bersahur dan berbuka beramai-ramai. Kebiasaannya tahun-tahun sebelum ini saya dan Danish bersahur dan berbuka berdua sahaja. Tahun ini dapatlah bertarawikh beramai-ramai. Danish pun dapat ikut Abah ke masjid.Sesuatu yang dia tak dapat kalau kami di Segamat.

Projek bisnes kuih raya pun saya on juga tahun ni. Lagipun sedang cuti semester. Bolehlah cover kos betulkan hero jepun saya selalu sakit kebelakangan ini..:) InsyaAllah..

Hari pertama puasa, setakat jam 10.00 pagi ni, Danish masih lagi bertahan tapi tak tahulah apa drama dia menjelang petang nanti. Harap-harap dia tak banyak hal.

Saya sediakan juga log puasa untuk bagi semangat untuk berpuasa. Seronok dia nak tunggu sampai berbuka supaya dia boleh tandakan log puasa dia tu.hihihii..inisiatif murah dan mudah untuk galakkan dia berpuasa.

Handmade log puasa untuk Danish
Salam Ramadhan Al-Mubarak kepada semua umat Islam..sama-sama kita mengimarahkan bulan yang mulia ini dengan pengisian yang sewajarnya.. 

No comments: