A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 20, 2013

Nikmat Yang Tersirat

Danish selalu request untuk saya hantar dan jemput di sekolah. Kekangan jadual kuliah tak membolehkan saya menuruti kehendaknya.

Walau macam manapun, saya cuba juga cari masa untuk jemput dia. Jadi, hari Rabu hari saya jadi supir dia..jemput dia balik sekolah sebab saya takde kuliah. Kalau diikutkan boleh saja suruh dia balik dengan van macam biasa.

Rutin ini boleh merapatkan hubungan kami berdua. Sekurang-kurangnya saya memanfaatkan masa yang masih diberikan untuk bersama Danish. Esok lusa belum tentu saya masih punya kesempatan begini..

Setiap Rabu adalah hari kelepasan dia tak payah balik naik van...hehehe..upah untuk dia sebab pandai berdikari, jaga diri dan uruskan homework walaupun mama duduk jauh di kampus.

Dia anak yang tidak pernah menyusahkan mamanya..sama macam papanya dulu.. syukur Allah mudahkan saya dengan anak yang boleh berdikari dan pandai mengurus diri sendiri.

Ianya suatu nikmat yang kadang-kadang kita terlepas pandang...Alhamdulillah..

No comments: