A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, February 10, 2013

Alhamdulillah

Dah lamanya saya tak update blog..

Niat mula-mula memang nak berehat sekejap dan mula menulis di awal Februari. Tapi laptop ada problem pulak..hari ini baru boleh log in blog sendiri..

Alhamdulillah...saya kini pelajar UTM..selesai sudah pendaftaran dan segala macam briefing..saya akan mulakan kelas pada 13 Feb nanti. InsyaAllah..

Berdebar juga nak masuk kelas semula..dah lebih 10 tahun saya tinggalkan dunia kuliah, assignment semua ni. Nak mulakan semula bukan sesuatu yang mudah. Saya mohon Allah permudahkan segalanya. Dia yang menentukan perjalanan hidup saya. Dia Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk saya. Ini ujian dalam kegembiraan yang Allah berikan pada saya. Mudah-mudahan saya mampu melaluinya.

Alhamdulillah...Danish dah pun mula belajar di SRAB Pontian. Kesian tengok dia kena mulakan semula di sekolah baru. Cari kawan baru, kenal cikgu baru...kesian dia.. 2 hari sekolah memang drama airmata la..

Sedih bila nak tinggalkan kawan-kawan dan Mak Yah sekeluarga yang telah banyak berbudi pada kami. Ini sepatutnya perpisahan sementara tetapi boleh juga menjadi perpisahan selamanya. Kita perlu menjangka kemungkinan itu. Belum tentu kami dapat bertemu semula seperti yang sepatutnya. 

Banyak lagi perkara yang perlu saya selesaikan. Mudah-mudahan Allah mudahkan segalanya. Saya benar-benar berserah padaNya.

Rindunya kat kawan-kawan di Segamat...:(


No comments: