A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 16, 2012

Airmata

Danish menangis bila menonton iklan raya Bernas tahun ini.

Bila saya tanya, dia kata mereka anak yatim macam adik. Rumah diorang pun kat Segamat, macam adik.

MasyaAllah..saya tak sangka dia sangat terkesan dengan iklan itu. Status anak yatim yang menyebabkan dia sayu agaknya. Iklan itu berjaya menyentuh hati anak sekecil Danish.

Airmata dia semakin laju bila saya peluk dia..

So touching!

3 comments:

maznah said...

airmata aku pun sama mengalir ja....tbayang danish d dpn mata....dia dh mula faham....ya Allah mcm mn mia nnti...

mamadanish said...

sedih tengok dia semalam..memang sayu giler tengok iklan tu..:(

ms.legolas said...

mengalir air mata saya..semoga Danish membesar menjadi anak yang soleh..Selamat Hari Raya buat Pn Jaja