A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 10, 2011

Tanda Kasih

Cerita Hari Ibu..

Hari Ibu yang lepas, Danish ada buat poster untuk saya. Poster Hari Ibu. Lama dia duduk dalam bilik melukis sesuatu. Tak lama kemudian dia keluar dari bilik dengan satu lukisan. Ianya gambar kami sekeluarga. "Yang gemuk ni Papa, yang gemuk sikit ni Mama, yang kecil sekali ni Adik". Spontan ketawa saya pecah. Lukisan dia sangat kelakar. "Apa yang kelakar sangat Ma?".. Danish bertanya dan saya tahu dia kecil hati saya ketawakan lukisan dia. Bila saya kata takde apa2 yang kelakar, dan lukisan dia tu cantik, dia masih tak boleh terima. "Habis tu yang ketawa lama2 sangat tu, sebab tak cantik la kan..Mama ni memang tak suka lukisan kanak2 kan".. Merajuk pula dah.. Tapi, boleh tak ketawa ke tengok lukisan ni...

He really appreciate his drawing. He put it on the table side to side with our family photo frames..:) I should appreciate it as well..hihihi..






4 comments:

nurulsyuhadah said...

wah danish pandai lukis laaaa....t boleh ajar maria n mia

mamadanish said...

siap ada pusat kaler merah lagi Da...hehehe

Anonymous said...

Salam Puan..cute betul Danish ni...sensitif juga ye..hehe macam anak saya yang bungsu...Dilla

saljuhumairah said...

wah..bertuah betul kak jaja..

tak sabar saya nak tunggu bulan 7 nih..my wife due date..

~semoga Danish jadi ketua keluarga yang soleh untuk mama dia... nanti..