A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 9, 2009

Campus Warrior

Lepas berpantun, aku join pulak pertandingan net ball antara bahagian pada 6 & 7/4/09. Aku join sekali dengan Unit Q, Unit IT dan Unit Keselamatan. Dah lama sebenarnya tak main bola jaring ni. Last aku main masa sekolah rendah. sekolah menengah aku dah tak join sangat sukan, takut gelap...(kulit bukan cerah sangat pun...hehehe). Best jugak bila turun padang sekali-sekala. Sebelum ni aku memang malas nak melompat2 ni. Apatahlagi sejak badan dah 'berkembang pesat' tapi kali ni saja je nak lepas gian. Team kami nama "CAMPUS WARRIOR'. Siap beli baju sama satu group, pastu Pak Pin jadi Sugar Daddy sponsor air 100 Plus! Kami bertemu team HEA dan Pensyarah. Memang hebat2 team ni. Tapi kami tak kisah pun, peduli la kalah ke menang tapi lawan tetap lawan.

Hari pertama aku boleh join tapi hari kedua tak dapat sama2 berperang sebab kebetulan hari tu Ijam treatment la pulak. Doa2 kalau boleh biar la hari ujan, so game akan postpone jadi boleh la aku main..hehehe. Tapi doa tak termakbul. Segamat tak hujan pun. Kalau lawan HEA kami kalah 5-10, dengan team Pensyarah kami tewas 3-9. Memang bungkus! yang penting nama gagah...WARRIOR TUH...:)

1 comment:

Muhammad Khalid said...

Salam, biasa lah bila bertanding ada kalah, ada yang menang. Lepas ni cuba tebalkan telinga sikit, memang panas bila berjumpa dengan HEA esp dia tu..hahahaha!!!!