A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 14, 2010

Buntu

Hidup ini sangat singkat namun ada ketikanya sangat rumit. Kebelakangan ini saya rasakan hidup saya sangat melemaskan. Saya perlu membuat pilihan dan keputusan yang saya sendiri tak pasti apa yang terbaik. Ada ketikanya saya ingin lari dari keadaan ini dan pada ketika yang lain, saya rasa satu keputusan perlu dibuat segera.

Hati saya berbelah bagi dan saya penat dan letih menghadapai situasi itu sekarang. Hati dan fikiran berperang sesama sendiri. Saya sendiri tak pasti bila dan bagaimana keadaan ini akan selesai.

Saya buntu!

Ya Allah! Jangan Kau duga aku melebihi batas mampu dan sanggupku. Ya Allah! Bila memang Kau duga, aku percaya Kau sayang padaku....





3 comments:

Anonymous said...

'talk' to me

Bonda Hikmah said...

Saya pernah melalui saat-saat begitu satu ketika dulu dan mungkin pada hari-hari mendatang juga (Hanya Allah Yang Tahu) tapi apa yang penting adalah penyerahan kepada Allah SWT kerana segala sesuatu itu datang dariNya maka serahkanlah kepadaNya untuk membantu kita tabah melaluinya.

Anonymous said...

Kekadang yang hambar dan tanpa cabaran mempunyai keindahan dan keunikan tersendiri. Kebahagiaan bersama Danish dan melihatnya berjaya dalam hidup contohnya. Perlukah lebih dari itu?