A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 31, 2009

Terima Kasih

Garden baru 50% siap @ 5.00 pm

Jasamu Prof tetap kami kenang

Sekalung Budi Sejambak Kasih adalah majlis untuk menyampaikan rasa terhutang budi kami untuk Prof Dr Muhd Kamil, Pengarah yang akan menamatkan tempoh perkhidmatannya esok.

Cepatnya masa berlalu. Teringat saat mula-mula bekerja dengannya 2 tahun lepas. Aku bukanlah orang yang rapat dengannya tapi kehadirannya sebagai 'bapa' di UiTM Johor dapat dirasai. Beberapa tindakan beliau telah merubah persepsi aku terhadap 'orang2 besar'. Perubahan dari negatif kepada yang positif.
Secara peribadi, banyak budi prof pada aku baik dari segi perjalanan kerjaya dan juga peribadi. Sokongan dan nasihat beliau di saat -saat aku melalui kepayahan hidup sangat terkesan. Keprihatinan beliau sebagai ketua tidak mengira status.

Terima kasih Prof atas segala budi dan kebaikan yang telah dicurahkan. Semoga ianya diterima sebagai ibadat. Budi Prof akan tetap saya kenang.

No comments: