A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 3, 2009

Guano ni???

Sambutan Hari Kualiti UiTM Johor sedang berjalan sekarang. Antara acara yang disediakan ialah pertandingan bowling dan mini eco-challenge. Aku daftar join bowling dan eco-challenge. Aku bukan pandai sangat berbowling ni tapi sebab ianya dibuka untuk mereka yang kurang pandai so aku join la. Harap2 boleh menang sebab pihak lawan pun orang yang tak berapa pandai main. Tapi mungkin dasar tu dah diubah, bila tengok list peserta, ada gak yang memang dah handal pun join gak. So harapan nak menang???...tawakal jelah...terlajak perahu boleh diundur..tapi undur diri...tidak sekali-kali..hehehe.

Semalam jogging dengan Kak Jai, Kak Zah n Didie. Saja2 la konon2 prepare untuk eco-challenge. Pusing satu kampus , selebihnya strolling je..:) Pancit jugak la sebab dah lama sangat tak exercise. Sayang kat lemak2 yang aku dah kumpul selama ni..hehehe.

Malam tadi bawak Danish join budak2 HEA main bowling. Last main bowling 3 tahun lepas..so rasa macam baru belajar pegang bola plak..Game pertama je performance ok, pastu 2 game lagi... bungkus! Bila tengok performance, aku dah mula ragu2 plak nak join pertandingan bowling nanti. Kalau kalah memang sebab aku la..hehehe.

Guano ni??? Hmmmm....

No comments: