A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 7, 2010

Tahun Baru

Lamanya dah tak update blog ni..hujung tahun lepas membawa ke tahun baru agak bz sikit dengan event2 di UiTM ni. Jadi update blog ni bukan priority. Sekarang ni dah agak lega sikit, so bolehlah update blog.

Tahun baru ni Danish dah 4 tahun tapi dia masih tak nak ke sekolah. Macam2 dah aku pujuk dan macam2 jugalah jawapan dia tak nak ke sekolah. Takut juga kalau2 sindrom tak nak ke sekolah ni kekal sampai dia 5,6 tahun nanti...naya. Tahun ni aku dah malas nak pujuk dia ke sekolah. Bagi dia masa setahun lagi untuk enjoy. Tahun 2011 nanti, suka tak suka dia kena ke sekolah juga.

Tahun baru ni, dapat jiran bilik (kat ofis) baru. Prof dah masuk ofis barunya mulai 04/01 yang lalu. Rasa kekok juga mula-mula tapi rasanya dia lagi kekok sebab kat ofis ni semua perempuan..rezeki Prof la masuk ofis yang stafnya semua perempuan. Hari-hari dapat tengok pemandangan yang indah..hehehe (perasan cantik la pulak...)
First day di ofis baru Prof tanya nak mohon cuti online. Kerek sikit aku rasa sebab ajar profesor cara nak mohon cuti secara online..tapi kerek dalam hati je lah..:)

Harap2 tahun baru ni kasih Allah semakin memayungi kami di sini. Berharap agar diberikan rezeki, kesihatan dan kenikmatan yang melimpah dan dijauhkan kami dari hasad dengki dan permusuhan sesama sendiri. Semoga diri aku lebih tenang di tahun yang baru ni.

InsyaAllah.

No comments: