A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 30, 2009

Demam

Minggu lepas aku diserang selsema, sehari lepas tu demam pulak. Travel ke JB pastu seharian dalam bilik aircond yang amat sejuk (teman Ijam kimo) menyebabkan selsema aku semakin teruk. Sekarang Danish pulak yang demam. Selsema dan batuk datang sekali sehari lepas tu. Badannya panas, lebih2 lagi bila tengah malam. Keadaan ini buatkan aku tidur2 ayam sebab takut tak perasaan kalau panas dia tinggi tengah malam. Tambahan pulak dia akan muntah bila batuk. Dah habis sebotol ubat pun masih tak surut batuk dia. Dalam keadaan macam ni dia jadi manja lebih. Tidur atas riba hampir setiap malam. Kalau boleh nak berkepit setiap masa. Aku selalu rasa serba salah nak hantar dia ke baby sitter bila dia demam tapi aku tak ada pilihan lain.
Dia menuntut perhatian dari aku. Kesian dia, masa aku dengan dia memang terhad. Bila dia demam aku terasa nak balik cepat setiap hari!.

No comments: