A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, October 7, 2013

Terima Kasih...I'm soooooo happy!










Mudahnya Menjemput Rezeki..buku terbaru yang mencuit hati saya untuk memilikinya.

Sudah 2 minggu saya bertanya di MPH @ Taman Universiti tapi masih belum ada stok. Tak mengapa, saya akan sabar menunggu.

Ketentuan Allah sentiasa lebih baik daripada perancangan manusia. Allah tangguhkan saya dari membeli buku ini untuk suatu sebab yang tidak disangka-sangka : saya mendapat buku ini secara percuma. 
It is a gift from my sister - Norhaszwa..TQ so much dear!

Perasaan saya menggebu2 nak baca buku ni. Saya tahan dulu sebab kena baca buku and nota untuk test esok..Lepas test esok baru boleh baca buku ni..

I'm so excited to start reading the book.



No comments: