A Gift from Allah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 25, 2008

Penatnya...

Agak ketat jadual di pejabat. Beberapa perkara perlu dibuat dalam satu masa yang menuntut komitmen yang bukan sedikit. Kadang-kadang hampir mengeluh...tapi sempat menahan diri...mengeluh tu kan sifat orang yang berputus asa..motivate diri sendiri dengan membuat perbandingan dengan kawan2 lain di HEA yang pastinya lebih tertekan dengan kerja sedia ada.




Tapi perasan jugak yang ada 2,3 ulser dalam mulut...satu signal semulajadi tubuh yang memberitahu diri sedang menghadapi tekanan. Hilang sekejap nikmat makan bila ada ulser dalam mulut..


Cara terbaik mengatasi stress...kembali menjahit manik...sempat la belek kain terbaru (tempahan Kak Yun dari Pontian)...cantik warna bajunya...biru. Dah terfikir design yang nak dibuat (agak 'over' jugak) tapi dari awal2 lagi dia dah pesan..."jangan crowded2..buat simple2 je..nanti malu nak pakai..." hehehehe..




Tekun menjahit tak sedar plak Danish dah tidur dengan papa dia...pandai jugak papa dia tidurkan anak...boleh diharap untuk masa2 akan datang...hehhee...


Tak siap jugak baju tu malam ni...sambung la esok plak...dah kul 2.30 pagi..kena tidur la..
nanti overslept plak naya!




Ini la baju yang telah berjaya disiapkan sambil
berperang dengan Danish...hehehe

No comments: